Rider Sceniczny

  • NAGŁOŚNIENIE GŁÓWNE – PRZODY: – system stereofoniczny, minimum dwudrożny, oparty na jednakowych kolumnach dobrej klasy – wielkość i moc systemu dostosowane do gabarytów sceny i sali, – w przypadku pleneru muszą zapewniać odpowiednie pokrycie dźwiękiem stref dla publiczności.

 

  • KONSOLETA GŁÓWNA: – ustawiona w/g centralnej środkowej linii sceny, wśród publiczności, odpowiednio zabezpieczona, – dobrej klasy, w dobrym stanie technicznym – ilość kanałów wejściowych umożliwiająca odpowiednie nagłośnienie wszystkich instrumentów: – gitara basowa – 2 gitary, – 4 wokale – perkusja (min 8 kanałów na bębny) Nie przywozimy swojego akustyka

 

  • OKABLOWANIE nie powinno sprawiać trudności muzykom w poruszaniu się po scenie.

 

  • SYSTEM MONITOROWY: – 4 monitory na wokale – 1 monitor odsłuchowy dla perkusisty ( odpowiedniej mocy )

 

  • KONSOLETA MONITOROWA: w razie potrzeby – duże sceny

 

  • PODCZAS MONTAŻU, PRÓBY I KONCERTU: – wymagamy obecności technika sceny mającego kontakt z akustykiem. – uziemienia całego systemu nagłośnieniowego – w przypadku usterki lub ryzyka porażenia muzyków prądem elektrycznym koncert nie rozpocznie się przed usunięciem problemu. – zasilanie na scenie powinno być stabilne min. 215 volt (zalecane 230 volt) po włączeniu sprzętu P.A. i back -line`u.

 

  • PODEST DLA PERKUSJI: – 3m x 2m, zgodny z obowiązującymi normami.