Czy samochody autonomiczne zrewolucjonizują transport miejski.
Przed dzisiejszym marketingiem stawia się szalenie obszerne wymagania. To przede wszystkim prezesi pokaźniejszych spółek twierdzą, że miliony wydawane co sezon antenowy na nowe reklamy i czas antenowy i horrendalne koszty, jakie kojarzą się dość naturalnie z promowaniem innowacyjnego produktu oraz koniecznością odpowiedniego ulokowania go na rynku mają przynosić natychmiastowe rezultaty. Jednakże oddziaływanie klasycznych środków marketingowego przekazu, innymi słowy prasy i telewizji zaczyna się stopniowo kurczyć za sprawą wzrostu znaczenia Internetu w komunikowaniu się na świecie, zwłaszcza młodych ludzi, którzy dla każdej ogromnej i rozsądnie patrzącej w przyszłość firmy powinni mieć unikatowe znaczenie – polecamy ANCHOR. Zawalczenie o trafny wizerunek marki wśród ludzi, którzy dziś nie dowiadują się o świecie z telewizji, lecz właściwie swoich ukochanych stron internetowych, to sposób na zapewnienie sobie dość stabilnej i w miarę wysokiej sprzedaży artykułów też za kilka dekad. Ponadto internetowe kampanie marketingowe mogą sięgać po o wiele bardziej interaktywne narzędzia jak choćby gry flash, które mogą wciągnąć użytkownika prosto w świat żyjącej reklamy.
1. Przejrzyj
2. Zobacz teraz
Porównanie samochodów z napędem na przednie koła i napędem na tył.