• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Kuchnia koreańska: Przepisy na bulgogi i kimchi jjigae

Nie od dziś wiadomo, iż utrzymanie swojego interesu jest kwestią niełatwą. Oczywiste jest, iż daje on pewne przychody, niemniej jednak trzeba wiele starania, aby pozyskać dobrych klientów. Niejeden przedsiębiorca jak najbardziej zdaje sobie sprawę z tego, że warunkiem jest jak najlepsza reklama. Zależnie od tematu, którym się trudnimy, może to być ogłoszenie w gazetach lub na ekranach telewizorów lub też bartel – pudełka reklamowe, na medale. Liczni ogłaszają się tylko w sieci WWW. Pozostali liczą tylko na pocztę pantoflową. W sumie to żaden potencjalny klient się o danej firmie nie dowie, jeżeli nie zainwestujemy w reklamy. Często nie mamy pojęcia o tym, że niewinne pogłoski bywają reklamą, czyli pewną informacją o firmie. Bywa też tak, iż nawet negatywny artykuł w gazetach traktujący o nas jest darmową reklamą mimo informacji w nim zawartych. Prawdziwe więc jest stwierdzenie, że najważniejsze, ażeby jedynie o nas było głośno – nieważne czy z solidnej strony czy negatywnie. Zawsze będzie to jednak reklama.

1. Wejdź

2. Otwórz link

Kuchnia libańska: Przepisy na tabbouleh i kibbeh

Categories: Kulinaria

Comments are closed.