• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Teoria rozwoju ekonomicznego w krajach rozwijających się.

Oczywiście produkuje się zabawki ofiarowane dla wskazanej płci. Dziewczynki mają trochę inne wymagania wobec zabawek niż chłopcy, skutkiem tego z myślą o nich planuje się konkretne typy. Rzecz jasna nie dotyczy to wszystkich małych małolatek, niektóre w ogóle nie interesują się zabawkami skierowanymi do nich. Newralgicznym celem wyrobów zabawek dla dziewczyn jest wprowadzenie ich w świat kobiet. Przy okazji częściej widać podtrzymywanie stereotypowych i następnie niestety często pojawiających się w dorosłym życiu rozkładów. Cząstka cech małolatek rzeczywiście dowodzi wybór takiej a nie innej zabawki, jednakże reszta, pewien scenariusz zabawy, prognozują zaprogramowanie małego umysłu, do przyszłej roli w dorosłości – polecamy wózki dziecięce wałbrzych. W następstwie tego dziewczynki bawią się lalkami – jakie są zawsze umalowane, o nienagannej szczupłej sylwetce oraz lśniących włosach: to stereotypowa interesująca kobieta. Do zestawu z nią potrzebna jest kuchenka do gotowania i żelazko, bo jakkolwiek tym się zajmuje w wolnym czasie. Może albo być miliarderką, jakkolwiek dopiero z przystojnym partnerem-lalką. W owym czasie tylko siedzi w jacuzzi czy też jeździ luksusowym samochodem. Rzecz jasna są też zabawki nastawione na naukę czynności, a nie odtwarzanie sztucznego modelu życia. I te są o niebo lepsze.

1. Znajdź więcej

2. Przeczytaj więcej

Ekonomia edukacji i jej wpływ na rozwój społeczeństwa.

Categories: Biznes

Comments are closed.